Tuesday 1 May 2012

Happy Birthday toooooo youuuuu

I was asked by two family members to make them Cards to give to my Grandma - so two Cards going to be giving to one person which meant for me they needed to be totally different.

There's the first one I made using butterflies and little pearls on a yellow/green DSP.

Ich wurde von zwei Familienmitgliedern gebeten, Karten für meine Oma zu machen - also zwei Karten, die an die gleiche Person gehen würden, was für mich hieß, dass die Karten komplett unterschiedlich sein müssen.

Das ist die erste Karte mit Schmetterlingen und kleine Perlchen auf gelb/grünem DSP.




And here's the other Card - much more CAS although very chique.

Und das ist die andere Karte - viel simpler und einfacher, aber trotzdem sehr chic.




Hugs, Elisa

No comments: